Verzenden & retourneren

Producten verzenden

Het bezorgen van de producten is niet kosteloos en is afhankelijk van je bestelbedrag.
PostNL biedt het pakket, nadat ze het hebben ontvangen, binnen Nederland en België binnen één dag aan, van maandag t/m zaterdag. Als de geadresseerde op het moment van bezorging niet aanwezig is, zal de koerier een bericht bij de geadresseerde achterlaten. Op dit briefje staat een code, daarmee kan de geadresseerde via internet de bezorgdag en locatie wijzigen. Als dit niet gebeurt zal de koerier het pakket de volgende werkdag opnieuw proberen aan te bieden. Wanneer de koerier er ook bij de tweede poging niet in slaagt om het pakket (bij de buren) af te leveren, wordt het pakket naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie gebracht. Hier kan de geadresseerde in het bezit van legitimatie, het pakket vanaf de volgende dag binnen 3 weken afhalen bij een van de 2700 servicepunten.

Retourneren van je bestelde producten?

Suur een e-mail naar [email protected] en vermeld daarin de besteldatum, ordernummer, orderbedrag, en de reden van het retourneren van het product. Binnen vijf werkdagen nemen wij via de mail of telefonisch contact met je op. Heb je het product besteld, nog niet in huis maar zie je toch van de aankoop af, dan kun je ons op werkdagen van 09.00 - 17.00 uur bellen op nummer 0347-352535.
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »